tiistai 6. marraskuuta 2012

Elämää ei sen enempää. :)

Hei lukijat,

On !kulunut taas muutama päivä, kun olen viimeksi kirjoitellut. Joten aloitan kertomalla vaikka lauantai päivästä. Minä, Aisha, äitini, siskoni ja isäpuoleni menimme käymään siellä käärmenäyttelyssä, mikä oli porin raviradalla sisätiloissa. Ei ollut mitenkään kauhean kummoinen mielestäni, 15 € sisäänpääsy oli omalla tavalla kyllä aivan liikaa! Onneksi isäpuoleni maksoi meidät kaikki sisään. :) Oli hauskaa, miten Aisha ensin pelkäsi niitä käärmeitä, liskoja ja hämähäkkejä, mutta hetken oltuaan alkoi heilutella niille ja melkeimpä jopa jutella. :D Hauska likka! Siitä sitten menin vielä äitini työ, jossa he tarjosivat minulle tortilloja, samana päivänä Musliminaapurini toivat minulle itse tekemää leipää, jossa oli perunaa ja purjoa, oli tosi hyvää! :) Ja olin todella yllättynyt. Mutta tapana on vähän kuin "maksaa" saatu apu takaisin. 
Eilen käytiin Aishan kanssa kaupungissa syömässä jätskiä ja leikkimässä hieman sokoksessa ja angry birds-liukumäessä torilla. Aisha on ansainnut kyllä hieman extra kivaa nyt, kun vihdoinkin lopetettiin häneltä maidon juonti öisin. Pari ekaa yötä oli kyllä aikamoista huutamista, jopa meidän perheen isännän "ajoi" sohvalle nukkumaan, kun oli pakko ottaa se minun viereeni, että sain rauhoteltua häntä. :) Temperamenttinen tyttö minulla kyllä on, mutta syötävän suloinen!
Tänään kävin Aishan kanssa leikkipuistossa kahdesti ja hän nautti siitä kovasti, kun tuli kylmä poikettiin mummulassa sumpilla, ollaan aika useasti siellä,  mutta asuu vain niin lähellä, että sinne on helppo mennä. Oli silti kauhia kiire kotiin, koska kädet syhysivät halusta saada leipoa suklaapiirakkaa ja Runebergin-torttuja. Molemia rupesi hirveästi tekemään mieli! Lisäsin kuvan niistä tuohon alle, ans kattoa kuinka paljon on vielä huomenna jäljellä? ;)
Huomenna luvassa Einin kanssa ajan viettoa kaupungissa, jossa Aisha rakastaa yli kaiken olla. Siellä on niin paljon ihmisiä, että tyttö nauttii. Mutta eipä tässä kai muuta tällä kertaa, seuraavaan kertaan! :)



- Eveliina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti