maanantai 17. joulukuuta 2012

Antamisen ilo on kaunein ilo! :)

Heippa kaikki!

VIELÄKIN täällä päässä ollaan kipeinä?! Siis on se sitkeä influenssa nyt, vaikka sain jopa influenssa rokotteen, mutta ehkä oli jo ehtinyt tarttua tms... Plus olen aika huono lääkäriin menijä, eli sairaudet aina venyy.. :< Mutta siis jep, jännittävä viikko, tai sanotaan kiireinen, tulossa, kun täytyy hoitaa viimeiset jouluun liittyvät ostokset, viime tingan lahjat ja pöytäliina ja ruoat. Sitten meneekin aika jouluruoan väsäämisessä ja kalkkunan paistamisessa, ensimmäinen kerta tehdään kokonainen kalkkuna, mahtaako luonata? :D
Muslimithan ei sinällään saisi/kuuluisi viettää joulua, mutta me pidetään hieman sellaista kevyempää juhlaa, jossa juhlitaan perhettä lähinnä, ei joulua. :) On mahtavaa, kun jouluna kaikki hiljentyy ja saa viettää aikaa rakkaimpiensa seurassa, sekä nähdä onnellisia ja yllättyneitä naamoja. <3 Muutamia yllätyksiä on kyllä joillekin perheenjäsenille tiedossa; esimerkiksi minun ihanalle miehelleni. <3 Kulta avasi jo lahjansa etukäteen, eikä hänellä ole aavistustakaan, että meitsillä on vielä kolme lahjaa "hihassa" :D Ja hän ei lue blogejani, eli ei ylläri mene myöskään piloille. :) Olin koko viimeiset pari viikkoa kuin päätön kana kaupoissa, keräilin sokoksen leimoja ja sain niistä yhteensä sitten 60 euron lahjakortinkin. Rakastan antaa ihmisille hyvää mieltä, enkä olisi halunnut itse lainkaan lahjoja, paitsi äidiltäni, tänä vuonna. Mutta sitten kävi ilmi, että myös isäpuoleni oli ostanut pinnasängyn uudelle vauvalle ja lapset hankkivat minulle lahjat. Miestäni kielsin, koska hän kohtelee minua joka päivä kuin kuningatarta, jos olen jotain paitsi hän keksii keinon sen minulle antaa. Eli ei kiitos häneltä enempää, nyt on rakkaani vuoro nauttia. <3
Vatsavaavista sen verran, että nyt hän on alkanut jo liikuskella ja muistuttaa niin meidän perhettä; energinen ja vahva. Kuin Aishakin oli silloin vatsassa. Vaavin sukupuoli jääköön Teille arvoitukseksi, mutta itse me otimme selvää kyllä. ;) Vatsani muistuttaa suurta jalkapalloa, ja outoa, että se voi vielä tuosta kasvaa, täytyy joku päivä "kuvauttaa" se tänne blogiin. :)
Huomenna minulla tiedossa lääkärin aika ja koepalojen otto, jaiks! Kamalaa se kyllä on, mutta kai siitä selviää, ihan rutiinikäynti sinänsä, halutaan vain katsoa onko muutoksia havaittavissa. Mutta jännittää kamalasti! Toivottavasti on nopeasti ohi! :) Eikai tässä muuta, kuin hyvää yötä lukijat! <3

- Eveliina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti