keskiviikko 10. lokakuuta 2012

Vauva vieraita tulossa! :)

Hei lukijat,

On kulunut kauan taas kun olen viimeksi kirjoittanut, mutta halusin kirjoittaa vasta, kun olen saanut joitain kuvia aikaiseksi. :)

Eli päivät ovat kuluneet kaupungissa ihaillen uusia syysvaatteita. Einin kanssa käytiin juuri joku päivä ja löysin Aishalle leluja ja vaatteita, oli muuten ensimmäinen kerta kun menin kaupunkiin ilman Aishaa, ja oli kamalaa! Aisha oli mummulla hoidossa. Oli niin yksinäinen olo ja mietein kenelle puhun linkka matkan ja ketä vahdin. Oli todella outoa.  Mutta pääasia on että Aishalla oli ollut hauskaa ja oli kiva viedä tuliaisia hänelle. :)
Huomenna ja ylihuomenna on tiedossa vaavin hoitoa, kun Eini antaa vauvansa hoitoon meille, kun hänellä on nimiäisten järjestelyt kesken. Minusta ja Basristakin tulee semmosseet epäviralliset kummit, Muslimithan ei periaatteessa semmosseehen usko, mutta me ainakin haluttiin suostua, koska ei lasta kuitenkaan kasteta, ja lapsi on myös Muslimi. :)
Oli outoa, miten kun menin kauppaan Aishan kanssa ja olin pukeutunut tuohon turkoosiin huiviin, joka näkyy alhaalla, ihmiset tuijottavat ja jopa paheksuvatkin, oli toki joitain ihaileviakin katseita, huivia kohtaan siis, mutta kuitenkin, en ymmärrä mikä siinä voi olla niin kauheaa. Kaupungissa kun olin, sain jopa joltakin myyjältä kehuja sen väristä, mutta useimmiten ihmiset vain tuijottavat. Siinä yleensä onkin se suurin syy, miksen käytä joka päivä hienoja huiveja, vaan minulla on yleensä tylsä musta huivi. No, toivottavasti Poriin saapuisi kauhea määrä Muslimeita, jotka käyttävät huiveja, että täälläkin meitä alettaisiin kohdella kuin normaaleita ihmisiä.

Sitten alhaalla joitain kuvia, mitä sain aikaiseksi ottaa:

Päivän vaatteista hieman kuvaa. :)


Kuvan lisäsin siksi, että siinä näkyy tuo minun beige Objectin takki
jonka hankein 30 €:lla Zalandosta. (OVH 79,95) eli oli aika löytö.

Näillä meikkaan useasti itseni. Uusin hankinta Eyeliner MaxFactorilta.
Sekä Maybellinen Color Tattoo voidemainen luomiväri, värinä kulta. On suosittu väri sitten, kaikista paikoista oli ostaessani melkein loppu. 

Christina Aguilera Collection. Olen hieman Christina-friikki. :)
Synttärilahjaksi tiedossa uusin hajuvesi äidiltäni, Red Sin, jota en
malta millään odottaa. :)


Kynsilakat ovat yksi intohimoni. Ensimmäistä kertaa elämässäni
kynteni ovat niin hyvässä kunnossa, kiitos käsin tiskauksen, että
haluan lakata ne jatkuvasti, ja mieluusti eri värillä Uusin hankinta on
Goshin kynsilakka, värinä Rusty, mieheni osti sen minulle 5 €:lla. (ovh 9,90)
Levittyy kuin unelma ja on yksi parhaista merkeistä, joita olen kokeillut.

Siinä kynsilakat joita on vielä jäljellä. :D Näyttää aivan pieneltä
armeijalta. :)

Mutta tämä postaus oli kai tässä, olen iloinen, että sain jakaa jotain taas itsestäni kanssanne. :) Kiitos kärsivällisyydestä yhä, olen oikeasti aika kiireinen kotiäiti. :)) Ja postausehdotuksia ottelen myös ilomielin vastaan! 

- Eveliina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti