lauantai 8. syyskuuta 2012

Kauan luvattu huivipostaus! ;)

Heippa kaikki ihanat lukijat!

Noniin, nyt siis sain oivan tilaisuuden tehdä lupaamani huivipostauksen! Mutta ensin kerron tämän päivän muut kuulumiset.

Eli Eini ja Aso olivat kutsuneet minut, Aishan ja mieheni syömään heille ja katsomaan heidän uutta asuntoa. Sain siis siinä oivan tilaisuuden pukeutua pitkästä aikaa nätisti ja meikata. :) No Aso oli kokkaillut siellä hieman merimiespatamaista ruokaa, jossa oli siis perunaviipaleita, härän ihanaa lihaa, tomaattilohkoja ja sipulilohkoja, sekä mausteet. Sivuun ihana persilja-sitruuna-salaatti, jossa siis toki kaikki salaatin ainesosat: kurkku, tomaatti yms... Oli maukasta ruokaa! Kiitos. :)
Koko päivä oli oikein onnistunut! Eini poikkesi vielä myöhemmin kahville ja oli mukavat juttutuokiot. Aisha ja Bensku-poikakin olivat mahtavalla päällä, kerran kyllä tuo mun höpönassu puraisi poitsua nenään kerran! Onneksi vältyttiin pahemmilta haavoilta.

No se tästä päivästä, nyt lisään alle kuvat huiveistani ja kerron hieman niistä jotakin:

Huivi ostettu Vero modasta, huivikoriste
tilattu HijabStoreOnlinesta. 
MyTrendyHijabista tilattu huivi. Inspiroiduin
Saman Mua nimisen Muslimisiskon tyylistä.


HijabStoreOnline ja koru myös. Tämän
kanssa olin tänään syömässä. :)

Turbaanityyli tehty tuubihuivilla, Vilasta ostetulla.
Menee kolme kertaa pään ympäri ja siitä tulee juuri
sopivan tiukalle menevä turbaani.
Hieman muistuttaa Turkkilaista hivityyliä.
Neliöhuivi, josta tein kolmion ja tein laskoksia
ja kiinnitin pinneillä. 



Näin käytän huivia melkein joka päivä. Sidon
huivin taakse vien toisen osan pään yli ja kietaisen
ylijäämät huivin sisään. Näin se luo kivan "nutturan niskaan"

Lila on aivan mahtava väri! Huivi tilattu kanssa
HijabOnlineStoresta. Tein laskoksia ja sidoin vähän
kuin minulla olisi sivuponnari. :)




















Eli tuossa noita tyylejä nyt oli. Toivottavasti hieman avaa minun maailmaani siitä, kuinka monipuolista huivikäyttäjien elämä voi myös olla. Vaikka hiukset ei näy, on meillä Muslimeillakin todella monia tapoja käyttää huiveja. Ja minä vasta "raapaisin pintaa" näillä minun kuvillani. :) Jatkossa ehkä voisi useammin laittaa jotakin tämän tapaisia kuvia päiväntyylistä tms... :)

- Eveliina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti