keskiviikko 5. syyskuuta 2012

Postimies kävi. :)

Heippa!

Päätin kirjottaa seuraavaksi kun saisin itestä otettua noita huivityyli kuvia, mutta inspiraationi itseni puunaamiseen on kadoksissa? Ei vaan jaksa, niin päätimpä postata mun uusista vaatteista, jotka kaikki saapui tänään postissa! Siis oli aivan mahtava fiilis saada kaikki samana päivänä, mitä olin odottanut jo kauan. :) 

Mutta ensin pieni kirjotelma, miten elämä on minua kohdellut...

Eli Aishan kanssa päivät ovat kuluneet hyvin. :) Ainakin tuon tyttelin kanssa ei tekeminen lopu koskaan! On niin villi ja menevä että ei toista ookkaan. :) Tänään olin käymässä äitini tykönä, ja tapasin myös siskoni ja hänen kaverinsa, joista kaksi oli Muslimeita, Suher ja Sara. Saran oikea nimi kirjoitetaan kyllä ihan erilailla, mutten tiedä miten. Tytöt olivat todella fiksuja, ja Sara tervehti minua heti "Salam Aleikum"-tervehdyksellä. Oli oikein kohtelias tyttö. :) 
Tämä päivä ei sinällään sitten pitänyt sisällään mitään sen erikoisempaa, miehenikin oli töissä oikeastaan koko päivän ja nyt on jo kauhean kaipuu, että tulisi kotiin. <3 Alempana laitan kuvat vaatteistani ja niin kuin näkyy on niissä jotakin samaa kuin viime postauksen vaatekuvissani? :D 
Ehkä seuraavaksi saisin aikaiseksi hieman stailata itseäni ja esitellä Teille minun lempi huivityylini! :)) Olisi ehkä ihan piristävää itsellekin. 
Ehkä seuraavaksi saisin aikaiseksi hieman stailata itseäni ja esitellä Teille minun lempi huivityylini! :)) Olisi ehkä ihan piristävää itsellekin.

Eli sain tänään tuollaisen oikein muhean kaulahuivin ja ihanat aitoa
mokkaa olevat vanttuut, oli aivan upeat käteen!

Vilan untuvatakki. Nyt puuttuu vain enää se talvi. ;>



Sitten oli nää kauan havittelemani Timberlandin maiharit, jotka taas tänä vuonna tulevat olemaan muodissa. :) Ylitti kyllä mun odotukset täysin, mutta pieni varoituksen sananen, on hieman reilua kokoa. :) Suomessa näistä saa pulittaa sellaset 175-200 €.

Mutta jep, tässä tää kai tällä kertaa, toivottavasti, Insallah, saisin aikaiseksi sen huivipostauksen SEURAAVAKSI! .D

-Eveliina



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti