torstai 26. heinäkuuta 2012

Ylpeys ja ennakkoluulo.

Tänään oli shoppailupäivä mun uuden ystäväni Einin kanssa! :) Menin etsimään meen perheen ihanalle pojalle synttärilahjaa, kun hän täytti 24.päivä 17 vuotta. Käteen tarttui kaikenlaisia miehelle tarkoitettuja hoitotuotteita, joista poika näytti tykkäävän. Tää poika ei siis oo mikään ihan normaali poika, vaan sellanen joka kävi kesätöissä ja osti perheen mammalle, eli mulle, OBH-Nordican keittiöva'an ja uuden Boschin höyrysilitysraudan! Siis se vaan odotti mua keittiön pöydällä, kun heräsin päikkäreiltä. On se kans outo poika, miten huomaavainen voikaan olla! :)) No onneks mää voinki sanoo, et se o meidän perheen kasvatti! :))
No sitten on ollut kaiken näköstä muutakin, kodin siivoilua ja huivien järjestelyä ja leipomistakin hieman. Meni yhdessä päivässä kyllä kaikki! :) 
Elämääkin on taas tullut mietittyä aika paljon... Vauvakuume vaivaa, kun katselee tuota Benyamin-poikaa, Einin poikaa, miten se hymyilee ja on niin lutunen. :) Ja muutenkin oma elämä on vihdoinkin alkanut olemaan sellaista, että olen erittäin onnellinen kaikesta, mitä minulla on. Ei ole itsestään selvää, että saa olla osa tällaista perhettä, kuin mun perhe. <3 Hauskaa on, vaikka alkoholi ei virtaakkaan. Joidenkin mielestä me ei olla normaaleita, kun me ei juoda. On kuulemaa minun alistamistani, kun en enää "saa" käydä juhlimassa. Miten vaan, kunpa vain ihmiset tietäis, et ne ongelmat ratkee ihan ilman sitä alkoholiakin, kun pakkaa käymään niin et sen illan jälkeen, kun selviit ne ongelmat on vaan pahentunu. Mut tapansa kullakin!
Äitini tykönä en ole nyt käynyt vähään aikaan, johtuu osin siitä, että haluan olla oman perheeni kanssa nykyään enemmän. Eikä sinne oikeen viitti enää mennä, kun siellä mun veli käy ja sitten kun ei tosiaan tiedä, millä päällä siellä ollaan, että olenkohan nyt aivan tervetullut? On ollut kiva, kun olen oppinut kuluttamaan päiväni muutenkin nyt. :)



Tossa mun ihanat 48 kappaletta huiveja! :) Suurin osa vielä käyttämättömiä. Olen ostanut ison osan Isosta-Britanniasta, HijabstoreOnlinesta ja muutaman suomesta ja sitten 10 kpl on Saudi-Arabiasta. :) Muutama jopa 100% silkkiä. :) 
Muffinssi näytti tuolta, kun siitä haukkas. 


Ja tässä vaiheessa 10:stä oli enää kolme jäljellä. Ja noi mansikat oli aivan sairaan hyviä, nekin meni tietty heti! :D Muffinssit olivat siis sellaisia, että niissä oli hieman kahvia, pätkistä, Da Capo suklaata ja amerikanpastilleja joukossa. Kuorrute oli maitosuklaakuorrute, siis vain sulatettua Fazerin sinistä ja kermaa tilkkunen, niin pysyi semmosena kosteana koko ajan. :)



Ei kai tässä sitten tällä kertaa muuta. Paitsi, että nyt kun Ramadan on pian kestänyt viikon, toivotan kaikille sitä viettäville paljon onnea ja menestystä! :)

- Eveliina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti