tiistai 28. elokuuta 2012

Vaateunelmia osa 1 :)

Moikka! Olen taas ollut aika hiljaa.. Vaihteeksi. Vaaville iski taas uusi flunssa ja sen jälkeen muhun, eli pikkasen kipeenä oltu. :< 
Mut joo, eli asiaan... Ajattelin tehdä taas tämmösen pienen polyvore-linkityksen, jossa on mun unelmavaatteet tälle syksy/talvikaudelle. :) Olisi niin upeat! :)
Ennen kuvaa voin kertoa hieman kuulumisia lisää.. Eli tässä kipeenä oltu ja lapset palanneet normaali arkeen. Nyt on itellä tuntunu kun aika ei riitä miehelle lainkaan, kun olen koko ajan niin tolkuttoman väsynyt. Masentaa oikein, mahtaako kauan jaksaa hänkään, jos meikkis aina vaan haukottelee? :D Mut kai tää on taas tätä syysmasennusta, mikä pukkaa?
No toivottavasti se ihana kirpakka syksykeli piristää, mikä sais jo tulla. Ihanaa miten kaikki on aamuisin aina huurussa ulkona ja saa vetästä villasukat jalkaan ja juoda aamukaffeet partsilla ja heräillä siihen kylmyyteen. Olen ollut aina hieman kylmemmästä pitävä. :) 
Ja vielä kerran olen todella pahoillani, että kirjoittelen hieman epäsäännöllisesti nykyään, mutta pikkusen tarpeet vie energiani kirjoittamiseen useasti, varsinkin, kun hän o kipeä. Mussukkani hän on. :) <3 Mutta okei, eli tässä se kuva, josta tuossa alussa puhuin:

my new clothes!






Pieces HEA - Käsineet - ruskea - Zalando.fi
$38 - zalando.fi



Kengät ovat Timberlandin Teddy Fleece Fold Down Bootsit. :) Olleet jo unelmissani yli vuoden. :) Hinta liiteelee 175 eurossa jos ainakin täältä suomesta ostaa. :O



Tämä merkintä oli sitten paketissa, ja seuraavaksi olisi kiva tehdä postaus vaikka erilaisista huiveistani ja huivityyleistä?

- Eveliina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti