perjantai 9. marraskuuta 2012

Moikka lukijat!

Tänään on ollut aivan täydellinen päivä, joka minuutti ja sekunti siitä oli aivan nappiin menneitä! :) Olen niin onnellinen ja täynnä iloa, että voisinpa jakaa sitä kaikille! Tänään oli mieheni ja minun ensimmäinen vuosipäivä siitä, kun menimme naimisiin ja minusta tuli virallisesti rouva Neziri. <3 :) 
Aloin muistelemaan kaikenlaisia vanhoja asioita, aina tapaamisestamme lähtien siihen kun menimme naimisiin ja tähän päivään asti. Jokainen päivä on ollut minulle, kuin rakastuisin joka päivä uudelleen mieheeni ja joka kerta yhä syvemmin. On ollut riitoja, onnea, kaikenlaisia tunteita isona perheenä kun eletään. Mutta aina on asiat selvitetty ja asioista yli päästy ja rakkaus on vain kasvanut. Ensimmäistä kertaa, kun näin tulevan aviomieheni baarissa, hänen baarissa, olin myyty! Tiesin, että tämän miehen minä haluan ja tämän miehen vuoksi voin tehdä kaiken. Hän oli silloin vielä naimisissa, mutta todella vaikeassa suhteessa. En painostanut koskaan miestäni vaan asiat johtivat niin, että hän ja hänen vaimonsa silloin, päättivät erota. Meistä tuli pari ja kaupan päälle minä sain ison perheen. <3 Kuulen yhä korvissa ensi tapaamisestamme mieleen jääneet "meidän laulumme" Celine Dionin Think Twicen ja Whitney Houstonin Saving All My Love For Youn. <3 Tulee erittäin tunteikas olo joka kerta ja se palauttaa minut hetkeen, jolloin rakastuin ensimmäistä kertaa elämässäni. Jätin pitkä aikaisen poikaystäväni ja muutin elämäni totaalisesti. 
Basrin kanssa avioliitto on helppoa vaikealla tavalla. ;) Temperamenttinen mies kun on, ei moni perässä pysyisi, mutta minä onneksi tunnen hänet ja miten häntä kuuluu "käsitellä", joten temperamentti ei koskaan tuota meille sinänsä ongelmaa. Basri muistaa joka päivä oikeastaan sanoa rakastavansa minua ja pussaa, halaa ja katsoo minua yhä, kuin silloin kun tapasimme. Hän jaksaa minun hulluttelujani, hankkii perheelle kaiken sen uhalla, ettei koskaan hanki itselleen mitään. Rakastaa täysillä ja on maailman mahtavin mies! En ole eläessäni tavannut miestä, joka olisi noin hyvin kasvatettu ja joka olisi oikeasti mies isolla M:llä! Maailman paras isä, paras aviomies, auttaja, vahva, uskollinen, lempeä, moni adjektiivi kuvaa minun miestäni. Onnellisuutta on se, että heräät joka päivä ja mietit, miten voisit helpottaa toisen elämää ja toisen päivää, olet valmis tekemään kaikkesi rakkaasi eteen, muistat näyttää onnellisuutesi myös hänelle. Kerrot hänelle, kuinka ylpeä olet hänestä ja hänen saavutuksistaan. Kiität, etkä koskaan tee asioita siksi, että odotat niistä kehuja, vaan siksi että haluat tehdä ne. Ymmärrät. Kuuntelet ja tuet. Rakastat. Älä ole itsekäs. Onnellisuutta on, kun näet miehesi joka päivä, mutta joka kerta hän saa sinut hymyilemään, eikä niin kuin monilla, että hän etoo tai ärsyttää sinua. Onnellisuus tekee jopa ympärilläsi olevat onnellisiksi. Onnellisuus ei ole kaikilla, mutta jokainen voi sen saada, jos vain uskaltaa sitä jahdata. Kaiken kaikkiaan onnellisuus minussa, johtuu minun miehestäni. Päivieni valo. Elämäni rakkaus. Kaunein asia, mitä olen elämässäni tähän mennessä saanut. Perhe ja sen mukana aito rakkaus. Rakkaus, joka kantaa minua joka päivä, aito ihminen minun rinnallani. Jakamassa kaiken, elämän ylä-ja alamäet. Mutta joka ei koskaan peräänny vaan menee kanssani läpi kaiken. Rakastan Sinua Basri niin suunnattomasti, että sitä on erittäin vaikea sanoin kuvailla. Olet kaunein ihminen, jonka olen koskaan tavannut ja on kunnia ja ilo jakaa elämäni kanssasi ja tuntea sinut. Olet ihanan hassu ja maailman upein mies, jota maa päällään kantaa. Toivottavasti, rukoilen Jumalaa, että saan olla sinulle vaimona loppuun asti. Hoitaa ja pitää sinusta huolta. Olet elämäni valo ja ilo, enkä haluaisi olla kenenkään muun vaimo, kuin sinun. Ylpeänä ikuisesti sinun. 

Eini ja Aso toivat meille pikku yllärin hääpäivän kunniaksi. :)
He tiesivät ettei ison perheen mamma ja pappa kauheasti kaksin olo
aikaa saa, joten nyt sitä on järjestettävä. :) Ravintola-lahjakortti. <3

Pikku "ylläri" lukijoille. :) 21+1 meneillään. Tänään ultraäänessä käyty ja todettu
vilkas terveenoloinen sikiö. <3 Rakkaus kasvaa sisälläni, malttamattoman Nezirit odottavat
viidennen lapsen saapumista. Onnen ja ilon määrää ei voi sanoin kuvailla, kahden keskenmenon
jälkeen siunaus osui meihin. <3


- Rouva Neziri

5 kommenttia:

  1. Aivan mahtavaa!! Onnea hurjasati pienestä tulokkaasta!!:)<3

    VastaaPoista
  2. Kiitos paljon Pauliina! :) Olen kyllä tosi iloinen, kun kuitenkin pieni pelko aina oli mukana ettei kaikki olisikaan hyvin.

    VastaaPoista
  3. Oi että kun oli ihana postaus, oikeen itsekin tunsin lämmön sydämessäni asti ja suu veti hymyyn vaikka viimeaikoina onkin ollut aika vaikeaa aikaa. Toivottavasti joskus itsekin voin löytää ihmisen jota osaan rakastaa niin puhtaasti.

    Onnea paljon!! toivottavasti kaikki menee hyvin ja saat terveen ihanan sisaruksen Aishalle :)

    VastaaPoista
  4. Hymy nousi huulille tätä lukiessa! :) Oli ihanaa kuulla vauvauutisesta, valitettavaa, että olet kohdannut vastoinkäymisiä asian kanssa, mutta pääasia, että kaikki on nyt hyvin! :)

    VastaaPoista
  5. Juulia kiitos sinulle hurjasti. Ja olen aivan varma, että jos vain ihmiset ymmärtäisivät, meille kaikille on jossain se toinen puuttuva puolisko, jonka etsimiseen kannattaa jaksaa käyttää aikaa, eikä tyytyä vain johonkin puoli-onnelliseen elämäntilaan. :) Itsestä ainakin tuntuu, että sieluni on yksi, kun olen mieheni kanssa. <3 Vaikeista elämän tapahtumista kannattaa vain sinnikkäästi yrittää päästä yli ja nousta sieltä ylös, jos on vaikka jo hieman masentunut tms.. Elämä voittaa aina, meille kaikille on jokin tarkoitus täällä maan päällä.

    Henna-Kaisa kiitos myös sinulle, olet kyllä uskollinen lukijani. :) Vauva-uutiset olivat meille aivan mahtava asia! Tuli vielä Muslimeille pyhänä pitämässä Ramadanin kuussa. :) Olen onnellinen, että TE lukijani nautitte/pidätte teksteistäni. <3 Olette mahtavia kaikki!

    VastaaPoista