lauantai 9. kesäkuuta 2012

Leipomisia ja rakkauksia. :)

Hauska päivä takana, vispipuuro, fetajuustoparsakaalipiirakka, kanapasta, suklaakakku ja tonnikalaleivät valmistettu. :D Okei, innoistuin ehkä hieman, mutta rakastan väsätä kaiken näköistä kivaa ruuasta. Varsinkin ton  suklaakakun teko oli oikeen nautinto, vaikka kuorrutetta ei kauhean helppo ollut levittää. 
Tää päivä meni äitini tykönä Aishan kanssa ja aika riensikin kuin siivillä. Harjoittelin samalla siellä ollessani Milla-siskoni kanssa laulamista, kun hänellä oli tänään ensimmäinen laulupostausvideo edessä. :)) Hyvin se meni kyllä. Kannattaa käydä kuuntelemassa.: dreams-milla.blogspot.com. Olen niin ylpeä, että hän uskalsi tuon tehdä, toki taas tulee varmasti riittämään niitä tyhmiä ihmisiä, jotka heti menee ja lyttää Millan unelmat ja nautinnon laulamiseen, mutta mäpä sanon, että Milla, sun kannattaa jatkaa vaikka kuka sanoisi mitä. Minustakin minun serkku sanoi, että pää tulee kipeeksi ku laulat. :D Ja silti jatkoin, who cares what they think, I love it! <3 Muiden mielipiteet voi kuunnella, muttei kannata ottaa itseensä, jos tuntuu siltä, et ite haluaa jatkaa, siis tää pätee ihan kaikessa. 
Sit me hieman ulkoiltiin tänään ja Milla napsasi minusta taas kuvan, kun olin ostanut uuden mekon, mun lemppari tähän mennessä! 

Tässä siis tää jättimäinen kakku! :) Suklaakuorrute ja muutenkin kokonaan suklainen kakku.
Valkosuklaalla kirjotin nopeesti siihen E <3 B. :)) 
Kanapastaa. <3


Iltapalaksi tonnikala-ananasleipää.
Ei tästä enää näin paljoa oo jäljellä! ;)

 Intohimoni on kyllä ehdottomasti leivonta! Ja minusta on hienoa, etten oikeastaan koskaan leivo mitään itselleni, vaan ne menevät aina parempiin suihin. :P Tuo suklaakakku taitaa päätyä Nooran suikkiin. ;)) On ihana saada lapsille sellainen olo, että he ovat sellaisessa kodissa, missä tuoksuu ihanat ruoan tuoksut. 

Aishalta kysyttiin, että missä Aishan kasvot? Ja tyttö teki työtä käskettyä ja näytti! :D Kyllä tuo riiviö vaan tekee mun elämästä elämisen arvoisen, jokainen päivä hänen kanssaan on kuin uusi seikkailu, ja kai se vähän niin kuin onkin?

I don't ever wanna let go. <3






Lapselleen tekee mieli antaa kyllä kaikkensa, ja minulla on aina sellainen tunne, että kun kosketan tai halaan Aishaa, yritän oikeen ajatella, että toivottavasti pystyn kosketuksellani välittämään hänelle, kuinka häntä rakastan. Aamun "hyvää huomenta"-suukko aloittaa minun päiväni ja iltapusu Babin (isän) poskelle lopettaa hänen päivänsä. Rakastamme tuota pientä olentoa niin kovin. Hän on ollut meille siunaus ja on kunnia saada hänet ensimmäiseksi lapsekseni. <3 :)

H&M mekko 19,95. :)


















Olin kyllä todella onnellinen tänään kun oikei aloin ajatella, kuinka onnellinen saan olla, että minulla on perhe, myös äitini puoli. On vaan niin ihana ajatus, että tiedät että joku on aina siellä, kun tarvitset. Ja etenkin kaikki kunnia menee mun miehelleni olemassa olostaan taas kerran. Shume Te Dua! <3 

- Eveliina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti