lauantai 30. kesäkuuta 2012

With all my heart: I love You!

Tää päivä olikin sitten mulle oikein sisko-tytärpäivä! Eilen yökyläilemässä rakas 9-vuotias siskoni (mun suorasanainen mitään salaamaton pienin pikkusisko. :) ), joka tuli leikittämään mun tytärtäni ja tänään vanhempi siskoni Milla 14-vuotta. (THE DIVA!) :) Hauskaa on ollut kyllä. 
Molemmat siskot on niin söpöjä ja hyväksyviäkin vielä. Ei ole kyllä koskaan tarvinnut pelätä, että kun minusta tuli muslimi, että nää plikat mut hylkäisi! On ne niin mahtavia plikkoja! <3 Olen iloinen, että saan olla heidän isosiskonsa ja auttaa ja opettaa heitä. Rakastin heitä ensimmäisestä silmäyksestä lähtien ja haluan olla heille paras mahdollinen sisko, hyvä esikuva ja luotettava ihminen, jonka kanssa on hyvä jakaa elämä. :) Ja sen mukana tulevat ongelmat, esteet ja onnet ja onnistumisetkin. :)
Mielestäni sisko suhde on sellainen, mikä ei ainakaan koskaan katkea, jos sen tekee hyvin. Vanhempien luota tulee muutettua pois, lapset muuttavat sinun luotasi pois. Mutta siskolle, hyvälle sellaiselle, on aina ilo soittaa ja pyyttää kylään tai muuten vain purkaa ajatuksiasi vaikka puhelimessa. Sisko kuuntele aina ja on kannustava, ja suorasanainenkin, koska tietää että sisko on sisko. Kyllä mun sisko kestää. :) Ja tietää, mikä minä olen. Sisko tuntee toisen sataprosenttisesti. Jopa melkein parhaiten, kuin kukaan muu. <3 
Minulla on ilo ja kunnia sanoa, että minusta tuntuu, että itse olen onnistunut tässä tehtävässäni kyllä aika hyvin. Olen ylpeä, että Jumala teki minusta isosiskon. 
Sisko suhde ei saisi koskaan mielestäni kehittyä sairaalloiseksi idoloinniksi, vaan isosiskon tehtävä on vakuuttaa sisko(i)lleen, että kannattaa olla oma itsensä, vaikka kuinka haluaisivat olla kuin isosisko. Kuitenkin elämässä ei pidemmän päälle pärjää matkimalla, eikä sellainen elämä voi tuntua luonnolliselta kenellekään. On kyllä joskus säällittävä katsoa, kun sisko suhde muuttuu tuollaiseksi. Tuntuu, että elämä käy liian rankaksi jopa molemmille osapuolille.

Kevyesti tiivistettynä voisin sanoa, että vaalikaa sisarussuhteitanne. Älkää olko kateellisia heille, vaan olkaa iloisia siitä kaikesta, mitä he saavuttavat, ei myöskään kannata matkia liikaa heitä, vaan pitäkää yllä tervettä suhdetta. Luottakaa toisiinne, olkaa ystävällisiä ja avuliaita. Rakastakaa! <3 :) Mielestäni maailmassa ei ole melkein mitään niin kaunista, kuin hyvä sisarussuhde!

Love You My Little Sisters.

-Eveliina



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti