maanantai 18. kesäkuuta 2012

Rakas lapseni, halusin kirjoittaa Sinulle, koska jos joskus aika minusta jättää vielä, kun olet pieni etkä ymmärrä, haluan kertoa sinulle mitä sinä minulle merkitset. 
Olet minun nuppuni, joka sai alkunsa puhtaasta rakkaudesta. Yritimme sinua kovasti ja kun vihdoin saimme kuulla sinusta, alkoi äidissä suuri muutos, siis parempaan. Äitisi päätti muuttaa elämäntapojaan ja käyttäytymistään, jotta sitten jonakin päivänä, kun ymmärrät asiat, voit olla ylpeä että sinulla on kunnon Mami, joka on kiinnostunut elämästäsi, kuuntelee sinua oikeasti ja täyttää aina kaikki lupauksensa. Otin elämäntehtäväkseni olla sinulle hyvä esimerkki ja halusin sinulle vain parasta.
Sinun kanssasi oli päiviä, kun olin tulla hulluksi, kohelsit hirveästi ja et totellut, mutta silti aina kun päivä tuli päätteeseen, yritin muistaa joka kerta katsoa sinua silmiin ja sanoa että rakastan sinua niin. Olit mamin auringon paiste ja elämän valo, ilman sinua ei olisi ollut mitään. Sait mamin aina kyyneliin kun teit kaikennäköistä hauskaa ja avuliasta jo yhden vanhana. Olin niin ylpeä sinusta jo heti kun synnyit, mutta kun hieman kasvoit olit kyllä jotain aivan muuta. En ollut koskaan tavannut yksi vuotiasta, joka olisi kuin sinä. Olit erittäin toimelias ja sinussa oli jotakin taikaa, joka sulatti kaikkien sydämet. 
Kukaan tässä maailmassa ei voisi ottaa sinun paikkaasi minun sydämessäni. Tiedän, että joskus mami oli väsynyt ja kiukkuinen, mutta toivon, että ymmärrät, että mamilla oli vain niin paljon jaksamista, että aina ei vaan voinut olla pirteä, vaikka kuinka yritin. Muistan vieläkin muutamat kerrat kun huusin sinulle jostakin ja sinä hymyilet tekonaurua, jotta saisit mamin leppymään ja kerran et saanut, ja siitä mamilla on kauhean paha mieli, silloin vain oli rankka päivä. Olen pahoillani. <3 Olet rakas kaikesta huolimatta, toivottavasti et koskaan luule toisin, tiedä että olet minulle se joka muutti minun elämäni suunnan parempaan, ja sai minut ryhdistäytymään ja jonakin päivänä Babikin kertoo sinulle, että miten olet pelastanut minun elämäni. Saat olla itsestäsi erittäin ylpeä. :) Ja minäkin olen, sait meidän koko perheen yhdistymään lopullisesti ja toit valon meidän perheeseen. Piristit jokaisen päivää. Aisha-rakas en voi sanoin kuvailla, kuinka harmissani olen jos en saisi nähdä sinun kasvavan. Voin vain kuvitella, että mihin kaikkiin asioihin pystyt kun olet koululainen tai aikuinen, kun jo nyt olet niin kykeneväinen ja älykäs. <3
Jos jostakin syystä Jumala päättää, että on minun aika mennä ennen kuin kasvat aikuiseksi tai edes isoksi tytöksi, tiedä että katselen sinua taivaalta joka päivä ja itken ylpeyttäni muiden jo edesmenneiden sukulaistesi kanssa. Ja joka yö rukoilen puolestasi, että saat hyvän ja pitkän elämän täynnä siunauksia, olethan sen ansainnut. Yritän suojella sinua pahalta, ja jos pystyisin ohjaisin sinua jopa taivaasta käsin. 
En halua edes ajatella, miltä tuntuisi kun en enää saisi olla äitisi, enkä saisi ottaa sinua syliin ja kertoa kuinka rakastan... Toivottavasti se päivä ei tulisi liian aikaisin. Rukoilen, että saan kanssasi kaikki vuodet, jotka vain vanhenemistani kestän. 
Rakas lapseni, sinua parempaa ei ole eikä tule. En olisi missään vaiheessa voinut kuvitellani saavani parempaa lasta ensimmäisekseni. <3 Sulan, kun näen sinut ja sulan kun halaat minua. Olet rakkaani, enkelini joka lähetettiin minulle. Lahja, jota parempaa kukaan ei voi saada. Rukous johon vastattiin. Ja vielä sinulle suotiin niin hyvä isäkin. :) Kiitos kultani, että sain sinut lapsekseni ja olet mikä olet. 

Kirjoitin tämän, koska kuulin, että tuttuni paras ystävä kuoli viikko synnytyksen jälkeen, jättäen jälkeensä yhteensä kolme pientä lasta. Haluan varmistaa, että saat tietää, että rakastin sinua AINA! Ihan millainen olit, omana ihanana itsenäsi.

I hope life treats you kind 
And I hope you have all you've dreamed of. 
And I wish to you, joy and happiness. 
But above all this, I wish you love. 

SHUME TE DUA SHPIRT! <3 TI JE ME E MIRE NE GJITH VAJZAT NE BOT!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti